VÅR STORYLINE ÄR SATT ...

Morgonen startade med en frukost för att "fira" Camilla som idag jobbar sin sista dag på Ränder & Trender.
Som tack för tiden som varit fick hon en underbar ljusstake som hon samlar på. Helt underbar är denna serie som fått sin inspiration från "Alice i Underlandet".
Visst är det roligare att öppna ett paket som har det där lilla extra?
Idag slutade jag vid ca 13 tiden, hämtade lillan och sedan var det ett möte som väntade angående ... ja, lite hemlig får jag allt vara ... =) och det känns bra. Puzzel bitarna faller på plats och den röda tråden som jag personligen alltid tycker skall prägla något finns. Vi har hittat DET helt enkelt och då ett DET som vi själva gillar och har tagit fram. Tanken, kärleken, känslan av att inte bara begränsa sig till 4 väggar men att den röda tråden som dessa bygger på skall vidarebefodras i form av annat älskar jag och om jag får säga detta själv tror jag att detta är lite unikt ... Vi har helt enkelt hittat vår storyline ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0