VAD ÄR EN BAL PÅ SLOTTET? ...

Otroligt vilken lugn kväll men Nicole har verkligen bara legat och vilat i soffan sedan jag hämtade henne.
Hon har dock redan visat prov på att morgondagen kommer att innehålla lite mer energi då hon vill gå på stan för att se en klänning.
Nu börjar det alltså ... =)
I Stockholm på den lilla Mathilde såg vi denna fantastiska klänning som kostade ca 11.000:-
Bilden blev liten här och detaljerna syns inte men lovar att den var om inte annat värd 10.000:- =))) dock mest som prydnad i hemmet för att jag misstänker att den här klänningen skulle inte bli använd vid många tillfällen, bara en gissning dock =)
Med denna lilla bild säger jag nu godnatt.
Frågan består alltid:
"Vad är en bal på slottet?
Den här bilden tog jag när vi var i Orlando sist med Linda & Holly.
Magisk bild och det är magi man vill ha ibland =)
Frågan besvarar jag inte då jag faktiskt inte vet, vad en bal på slottet är får var och en ta reda på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0