GREASE PÅ FOLKAN

Idag tog jag på mig de Rare jeansen som jag inhandlade på Jolina och som jag tyckte såg så otroligt snygga ut med sina detaljer men som jag dock trodde att jag inte skulle få på mig då de såg så otroligt smala ut.
Tar aldrig på mig jeans i stretch men dessa är verkligen helt underbara & visst passa de de!
På onsdag är jag i Copenhagen som vi säger in Italia och då vi kommer att vara där fram till söndag är Nicole hos mig denna helg istället för nästa. Igår kväll var hon dock hos farmor då de hade tidigare bokat något men jag hämtade henne kring 13 då Mathias hade tipsat om att "Grease" skulle gå på Folkan och han och Holly hade tänkt gå dit.
Självklart följde vi med. Grease musiken är ju helt underbar och när skolungdomar övar amatörmässigt för att sätta ihop något som de tycker är roligt och gör detta för att samla in pengar till Barncancerfonden gäller det att visa sitt, att man uppmuntrar till flera sådana initiativ och detta visar man som bäst genom sin närvaro.
Här står vi utanför och väntar på att gå in...
Föreställning var trevlig och det syntes att "skådespelarna" gillade att uppträda.
Danni Zuko gick verkligen in i sin roll =)
Nicole & Holly sjöng och övade inför sin planerande turné, om denna sker Anno 2022 eller senare får vi se men självklart kommer vi att då som nu vara där ... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0