HEMLIGE AGENTEN KNUT

Igår kväll försäkrade mig Ann-Louise över att det skall ta endast 4 timmar till Borås från Stockholm och då även med kaffepaus och stop för att tanka.
Då min orienteringsförmåga är inte den bästa var nog AL och Lina lite fundersamma när jag skulle åka hem alldeles själv men försäkrade dem att alla vägarna tar till Rom och att det inte hade varit i så fel det heller ... =)
Vad säger ni? Rom eller Borås =)?
Stannade på vägen för den självklara latten som måste hålla mig sällskap under färden...
>
Min GPS visar med stor taktkänsla en rosa bubbla. Lite fel men Nicole bad Petter ställa in den på det när vi åkte till Sälen förra året och har ingen anledning att ställa om den ... =)
Tur att jag satt själv i bilen då jag sjöng högt för mig själv efter både Kings of Leon och Michael Bublé, en salig blandning av musik i min bil =)
Vid 10 ringde Nicole för att berätta att jag kunde hämta henne hemma hos sin pappa då hon inte hade mått bra under natten.
Väl framme var det en liten svag och blek dotter som mötte mig vid dörren. I pyjamas hoppade hon in i bilen för att förflytta sig till soffan hemma hos oss.
Som tur är hade jag stannat och hyrt en film som handlar om hundar och katter som jobbar som hemliga agenter.
Riktigt underhållande =)
Filmen heter Cats & Dogs, en riktig action =)
DVD skivan har passande nog en tass på sig =)
Hemlige agent Knut Castellari såg allmänt "soft" ut men insåg att även han lever nog ett dubbelliv för att rädda mänskligheten från det onda.
Hemligheten ligger just att vi inte skall veta så jag låtsas att han är en vanlig liten men stor hund =)
Nu är filmen slut och Nicole har somnat. Självklart skulle jag inte få för mig att meddela att agent Knut har somnat, han vilar bara. En stor skillnad mellan dessa två verb =)
Han tänker säkert på vilka uppdrag han har gjort och vilka som väntar ... =)
Med mina två familjemedlemmar som sover återstår för mig att plocka fram min bok och fortsätta eftermiddagen med lite läsning.

Kommentarer
Postat av: N N

Knut e nog den sötaste coolaste hundagenten jag sett.....

2011-01-22 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0