FRÅN KYPE TILL GULD

Vilken promenad Louise & jag tog med våra prinsar idag på Kype.
Halt, kallt och soligt. Helt enkelt ... underbart? =)
Det är så skönt att komma hem med rosiga kinder och med vetenskapen att Knut har fått springa i det fria i 45 minuter.
Ni kan se Knut och Charlie, de är de små prickarna längst bort på denna bild =)
När jag väl kom hem så städade jag Nicole rum. Passar på att städa den första dagen då hon inte är hemma så att det förblir städat i några dagar =)
Sedan blev det en fika med Ann-Louise och nu är jag tillbaka i mitt varma hem för att njuta av ytterligare ett avsnitt av Mad Men.
Har 3 boxar att gå igenom och har bara kommit till dvd 3 i box 1 så jag kommer att få en överdos av dessa män och kvinnor.
Kunde inte låta bli en liten guldig boll denna kväll ...
Den är ju trots allt "made in Italy" =)
De symboliserar även min första stora kärlek då han älskade dessa och jag köpte dem varje gång han kom och hälsade på (han bodde inte i samma stad)
Nostalgi för l´amore som 17 årig denna kväll =)
Minns ni er första kärlek? Har ni kontakt även idag? Det har jag även om sporadiskt och då mestadels via mail. Roligt att höra vad den andre gör efter så många år. Om en människa har betytt så mycket för en under en längre eller kortare period så slutar jag inte bry mig så lätt...
Sådan är jag ... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0