FRUKOST & KVÄLLSPROMENAD

Denna morgon bjöd Viskan på en otrolig frukostbuffé, absolut det där lilla extra !!!
En riktig mysig lyx att få ibland börja morgonen med lite tjejprat i trevliga vänners sällskap men från och med nästa vecka så får träning ta en given plats i mina morgonrutiner.
Av diverse anledningar var det alldeles för länge sedan men snart så skall kroppen få en chock igen, den är ju van vid det ...  =)
Idag har jag jobbat till 18 och då jag inte är van vid att stå hela dagen så får jag nog erkänna att vid 16 tiden lutade jag mig ner lite mot disken i ett försök att få vila lite ryggen för att sedan återgå till Homo Sapiens ställning =)
Efter jobbet hem till Knut och så en liten kort promenad med honom och Tanja som stängde butiken när vi gick förbi och kände för lite syre innan hemgång.
Mysigt att få lite sällskap och prata av sig lite angående diverse samtalsämnen =)
Nu väntar en skön hemmakväll då morgondagen innebär jobb och bilresa mot Stockholm med hemgång fredag då lillan kommer till mig.
Ser fram emot Stoccolma, älskar staden även om vi nu kommer att tillbringa hela torsdagen instängda på Älvsjö Mässan. Oavsett vad kommer ögonen att få bevittna en mängd inspiration och det får nog kompensera kroppens och hjärnans trötthet efter alla timmarna där =)
Vem har druckit en Cola hos mig? I wonder  ... =)

Kommentarer
Postat av: NN

tänk att vi är i stockholm samtidigt......

2011-01-17 @ 21:21:02
Postat av: NN

tänk att vi är i stockholm samtidigt......

2011-01-17 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0