HALMSTAD KOSTAR ... =)

Idag har AL & jag tillbringat hela dagen i Halmstad för inspiration och det har vi verkligen fått i olika former...
När vi ändå var där passade vi på att besöka även några inredningsbutiker, som exempelvis mysiga
Fröken Kreativ
där jag köpte min underbara HPI mössa som bara under dagen har säkert få ta emot ett tiotal komplimanger.
Ett bra köp kan man lätt konstatera!
På vägen hem stannade vi först här ...
där min favorit var följande:
Tänk vad många barn som kanske har lekt på den här gungstolen!
Tänk vad många km den har galopperat och hur många barn som har skrattat ridande på den =)
Inspirationsdagen tog oss även till Kungsmässan där vi hittade lite av det vi sökte ... eller ... som jag gillar =)
Små söta cup cake!!!
De fann egentligen oss =)
Efter en liten present inhandlat till Nicole gav vi oss hemåt mot Borås.
Hämtade lillan hos sin väninna och så gick vi en liten kvällspromenad hem...
Nu sover hon medan jag fryser om öronen =)
Mössan är på ... still =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så snygg den mössan var! Är det något som kommer till Borås ; ) ?

2011-01-13 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0