LIVE SHOW

Efter jobbet åkte jag och hämtade Nicole & Holly och tog oss till Leos Lekland.
Lek och en mängd "vill ha" då de vill så gärna "vinna" en mjukis. Mathias & jag fick turas om med tioarna och när den ena vinner så är det svårt för den andra att förstå att inte båda kan vinna vid ett och samma tillfälle.
Som "tur" är vann efter några guldpengar båda var sin lilla elefant och leenden återvände på båda dessa söta ansikten ... =)
Pommes var en av de "vill ha" som jag hörde ett antal gånger under vår vistelse på Leos.
Tycker att det är väldigt trevligt att de serverar några rätter och lite variation finns allt men barnens val hamnar ofta på samma: hamburgare utan grönsaker och pommes.
Personalen bakom kassan var väldigt snälla och serviceinriktade och ordnade en pommes buffé till oss så nu har jag ont i magen men inte flickorna trots att jag bara åt 2-3 stycken =)
Förträgning enligt Freuds försvarsmekanismer? =)
Nu har vi kommit hem och Nicole & Holly visar upp den teatern som de berättade för Mathias att de skall visa upp på Borås Arena. Ja, de har visat upp sin ödmjuka sida och har valt att gå ifrån opersonliga Scandinavium för mer personliga och familjära Borås Arena.... =))))))
Bra dock att de har sina mål klara framför sig så nu lutar jag mig tillbaka i soffan och njuter av sång, dans och teater. Otroligt vad de är duktiga och otroligt att de har en sådan fantasi =)
Fick påbackning när jag inte applåderade direkt så nu är snart allt ready för att inta Borås Arena!!!
Just nu live på scen: Holly as T. Di Leva i "Streck ut din hand" =)
Och snart "Mikrofon _______ " Har svårt för att skriva och uttala vissa ord som börjar på k så det får bli ett streck istället ... Så känslig är jag i språket =)
Det kan man inte tro kanske .... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0