TRÅDLÖS INTERNET

Med risigt och torrt hår välkomnade Nicole och jag våra gäster. Ser verkligen inte "klok" ut men å andra sidan får man bjuda på sådant ... Olika rätter fanns att förtära denna fredag kväll =)
Blondinerna åt sushi och tog av Nicoles tallrik i smyg... Det man inte har beställt själv har man inte ätit lyder en liten oskriven lag som jag/vi har tagit till oss ...
Annars fanns kebab tallrik, kebabrulle & pizza, en salig blandning av olika couisine =)
Tanken var att vi alla skulle titta på Let s dance men vet ej om det blev så mycket teve tittande i slutändan.
Flickorna lekte, showade och tittade på kort. M. hade bestämt sig att hjälpa till med min modem/router/ trådlös internet (?), dvs. den lilla vita lådan som borde se till att jag har trådlös internet i lägenheten.
Den har legat i en stor kartong i ca 2 månader nu...
Från 2 minuter som M. sa att det skulle ta till 1 timma och den går fortfarande inte. Min fd sambo sa ofta att all teknik slutar fungera i min närhet och kanske att så verkligen är fallet, men nu skall jag visst invänta en kapel som signalerar till mig med en röd lampa =)
Ni förstår att jag faller så gärna in i den där roll klischén att flickor inte kan vissa saker ...
Klockan är midnatt och Nicole och jag har precis gått och lagt oss. Hon älskar och njuter när det är mycket folk som samlas, en riktig social varelse är hon, vilket känns väldigt bra.
Tackar M. för försöket och tack alla som var här för en trevlig fredag kväll!
NU ... sängen och även om en helg i E. lockade en hel del så får jag ändå erkänna att det är skönt att vara hemma och att fått möjligheten till att spendera denna kväll precis så som jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0