SKÖLDA & PADDA

Vid 12.45 körde jag Nicole & Holly till Leos Lekland där Emilia blev idag firad då hon fyller år.
För första gången på länge kunde jag lämna henne utan att stanna. Skönt för båda tror jag =)
När jag hämtade flickorna så ville de leka och de fick det naturligtvis.
De har klippt håret på en massa dockor så nu tror jag att de är flintiga allihopa =)
Vid 17 tiden följde vi Holly hem och passade på att titta på fam. Svenssons nya familjemedlemmar som består av två sköldpaddor som heter för att göra det enkelt för sig Sköld och Padda.
Låt mig presentera Sköld
Och Padda
Man brukar hänvisa till att stora familjer förknippas med italienska familjer men nu inser jag att även Svensson kan stå för "una grande famiglia". 8 har de nu blivit och jag gratulerar!
När vi var på väg hem till dem pratade Nicole och Holly just om familjen och Nicole avrundande med sin "och så finns även vi".
Vi kan om inte annat vara en särbo familj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0