SIMNING MED DELFINER PÅ BAHAMAS

Jag tittar på kort och lova mig att inte tycka att jag är så ego som jag kanske ser ut att vara utifrån den informationen som ni tror ha av mig men tittade på gamla (4 år gamla) bilder och den här dagen då jag fick simma med delfiner var en dröm som gick i uppfyllelse så här kommer några bilder från Bahamas där vi var bara över natten för detta ändamålet.
Då det var jag och min dröm att göra detta så får jag be om ursäkt om det är jag som figurerar på korten så jag tar risken men det jag visar upp är ett underbart möte med fantastiska djur.
Resten av veckan tillbringade vi i Miami och vi bodde på Espanola Way.
För 8 nätters boende betalade vi 1.600:-. Helt otroligt! Minns fortfarande att jag blev förvånad över att det fanns ett tak på vårt rum =)
Detta kort laddar jag upp därför att jag helt enkelt älskar den!
Även om den är tagen vid en jobbig period så älskar jag den glädjen som den visar.
Att inte förglömma priset Sani och jag gav till bästa kostym då paraden på Lincoln Road var enorm.
Halloween is very american =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0