SATURDAY NIGHT FEVER? =)

Champagne kvällen? Hmmm ... Fick lära mig att Moet & Louis Vuitton ägs av samma företag, det är väl ungefärligen den enda informationen som fastnade och så fick jag även lära mig att man skall fylla munnen med champagne och inte små smutta på den som jag gör... Tycker dock att champagnen är godare i små dosor =)
Åkte hem till Borås så att jag var hemma vid 1 tiden, fastnade en stund framför teven efter att ha tagit en varm och skön dusch och tog på mig min sköna rosa morgonrock.
Natten fortsatte sedan enligt önskemål så jag somnade vid 5 imorse för att sedan vakna vid 9.30, ta en promenad med Knut till min mor, skypa med min syster och familj och återvända hem =)
Få människor som har den rätta kombinationen av yttre & inre, en sällsynt art allt men så finns dem faktiskt ... =)
Nu skall jag nog skriva några jobb mail, googla på lite inspiration och sedan städa lite i gardroben så att Nicole får någon fler hylla till sig själv =)
An ordinary sunday? Det där lilla extra? Hmmm ... Får kanske inse att dagen startade just med det där lilla ordet istället och ägna mig åt annat nu ...

Kommentarer
Postat av: N N

snacka om att skapa nyfikenhet för oss bloggläsare... natten fortsatte enl önskemål o somnade 05.30........Njut av livet!!!!!!!!

2011-01-16 @ 14:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0