QUESTIONS & ANSWERS

Sur min utan att dock vara sur. Försöker att inte alltid ha de där bilderna där jag visar upp en Colgate smile =)




Hur gammal är du om 5 år? Par i fyror =)
Favoritdrink? En som brukar dunsta bort i min hand är Cosmopolitan.
Rött eller vitt? Amarone é rosso.
Hur löd det senaste sms:et du fick idag? 23-02 =) Hoppas att förklaringen till detta korta sms beror mer på brist på tid än intresse. Hahaha!
Sover du på höger eller vänster sida av sängen? Höger.
Dansar du i bilen? Jag både dansar och sjunger =)
Har du varit med i tidningen eller teve? Both =)
Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Hund, katt, hamster, kanin, morsvin och fisk.
Vad har du för utbildning? Har två examen. En som gymnasielärare samt en som beteendevetare.
Favoritämne i skolan? Psykologi.
Har du varit gift eller förlovad? Ja, jag har varit förlovad.
Nämn två historiska personer som intresserar dig: Maria Antoinette och Nelson Mandela.
Dusch eller bad? Jag älskar att ta ett varmt bad men tyvärr blir det dusch numera.
Du skulle aldrig kunna extrajobba som ... Jag skulle aldrig kunna jobba med sexsamtal =), då jag klarar inte av att säga ord som k-- eller dylikt. Finns inte i min vokabulär och skrattar själv åt detta. Vet ej varför. Är inte direkt den blyga typen men där finns en spärr =)
Drömjobb? Har alltid gillat serien "Charlies Angels" (originalet som jag följde i Italien) och jobb som kriminolog har funnits i min register. Nu är detta dock nog rätt så omöjligt och har redan ett drömjobb sedan några dagar =)
Vad har du ätit idag? Nästa fråga tack ... =)
Svär du ofta? Gillar inte svordomar & försöker undvika dem i min mun...
Dina tre bästa egenskaper? Empati, anpassningsförmåga, lugn, charm, glimten i ögat, passion för livet, social intelligens ... Var det bara 3?
Vilka egenskaper gillar du inte hos människor? Dubbelmoral, benägenheten som vissa har att tala illa om andra och Jantelagen tänkandet.
Vad är det roligast någon har sagt om dig? De roligaste sakerna har jag nog sagt själv då jag behärskar förmågan till självironi, bjuder gärna på mig själv men mest på skämt sa en vän en gång för ett par år sedan "Vi skålar över att Michela lämnade Italien för annars hade Silverstedt aldrig haft jobb där". Hahaha! Ett skämt men ettlitet roligt sådant ... Den meningen jag kommer ihåg på direkten på skrivande hand...
Säg tre semestrar som du skulle vilja åka till: åka till Billings/Montana för en vecka cattle-drive, Fuji eller Maldiverna med någon man vill ha en romantisk och passionerad semester med samt NY.
Civilstånd? Single of choise until i will not choose it =)
Hur imponerar man på dig? Tror inte att detta kan beskrivas men troligtvis genom att väcka min nyfikenhet och det gör man genom verbal förmåga, ord, ett yttre som tilltalar, kombinationen att få mig att tro att samma man besitter förmågan och viljan att både kunna kyssa mig djupt, länge och passionerat för att senare ge mig en puss på pannan.
Vad gör du ikväll? Myskväll med min dotter.
Vad gör du nästa helg? Pass på denna fråga ... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0