OM OSS

Nu när mörkret faller och kaffet är klar för att bli drucken så skall jag sätta mig en liten stund för att få lite skriv inspiration. Som ni kanske förstår så älskar jag det skrivna ordet, jag älskar människor som besitter den verbala förmågan samtidigt som jag själv får be om ursäkt för att jag gör ett flertal grammatiska misstag som jag dock hänvisar till att svenska ej är mitt modersmål.
Som ni kanske vet eller förstår så håller något nytt på att hända för min del, något som jag har velat göra i 6 år skall nu ske på riktigt och av denna anledning kan jag verkligen säga att saker och ting sker ibland av en orsak ...
Nu skall jag skriva något om oss och med oss menar jag i detta fall om Ann-Louise och mig.
Var & vad kommer nog andra veckan i mars och vi hoppas så klart att kunna bjuda något nytt, fräscht och efterlängtat.

Kommentarer
Postat av: N N

Jag är säker på att ni kommer att ta Boråsarna med omnejd med storm.Blir det nåt för oss killar oxå, eller är det mest tjejer som får sina behov fyllda undrar man ju nyfiket.....Men smakfullt blir det det förstår jag,och ser framemot!

2011-01-25 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0