LEKA AFFÄR MEN FOR REAL ...

Lillan & jag har jobbat färdigt för idag. Tänk att få leka affär men på riktigt =), en liten dröm när man är i den åldern och troligtvis något som för många även hänger med uppe i åldrarna.
Det är nog den sociala biten som är trevligt och får man nöjet att jobba bland v ackra ting så kan det inte bli fel =)
En kund skulle köpa något till sig själv och då hon förstod av Nicoles entusiasm att hon gärna hade gjort en förpackning så frågade hon henne om hon bara kunde lägga lite papper kring servetterna.
Resultatet blev det plus en fjäder som dekoration =)
Den där lilla extra detaljen =)
Hungriga åt vi så fort vi kom hem, tog en liten promenad med Knut som får visa prov på lite tålamod och nu har vi parkerat oss framför teven.
Ikväll skall vi spela spel och läsa om jag får bestämma, något som inte alls är en självklarhet dock då sista ordet verkar oftast inte vara det jag har själv uttalat ... =)
Jag tänkte sätta igång med lite röjning och städning. Förstår inte varför detta behövs göra så ofta =)
Sängen är dock nybäddad och bara väntar på att vi blir sömniga, den får dock vänta några timmar till ...
Vi skall vara hundvakt för lite Charlie då Louise & Petter skall på fest. Det är underbart att man hjälper varandra med den logistiken som det mesta handlar om.
Fick precis ett sms. Skall jag eller skall jag inte? Jag vill men ...
Jag gillar inte alla dessa "men", och brukar i slutändan ändå göra det jag vill och troligtvis blir det så även denna gång.
Ni minns den där "hellre ångrar jag något jag har gjort än något jag inte har", bäst för mig att jag lever efter en av mina 5 favoritcitat, något annat vore inte rätt från min sida ...
Nyfikenhet är nog en av de sakerna som driver mig till jakande beslut, är alldeles för nyfiken helt enkelt om något/någon lockar mig så vi får se vad som händer eller inte händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0