UNDERSKRIFTER

Började dagen med påskrivningen av viktiga papper.
Underskrifter för ett nytt kapitel i livet och en underbar sådan är min sanna tro.
Ibland sker saker och ting av en enkel anledning, för att få dig att ta nya beslut som du ville ta men som av bekvämlighet inte gjorde...
Då jag egentligen i grund och botten inte är bekväm av mig på det sättet så var något tvunget att ske för att få mig att förstå, för att få mig att välja en ny väg där stagnation inte är ett option då stagnation vore the end =)
Nu förstår jag varför även negativa saker kan bli positiva och det första steget är nu taget!!!
Och vad är det värsta som kan hända?
Som jag brukar säga ångrar jag hellre något jag har gjort än något jag inte har för det finns inget mer irriterande än de möjligheterna man aldrig tog ...
Sitter hellre på min gungstol och tänker att jag åtminstone såg en möjlighet till något roligt och spännande än inte.
Den som satsar inte kan ej vinna ...
Idag blir det inget vidare inlägg då jag skall iväg nu men som vi säger i Italien ... a domani =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0