KNUT VÄNTAR ...

Borås klockan 22.30 denna kväll.
Såg inte en enda människa på vägen hem.
Nästan overkligt ...
Men så var det en syn som fick mitt hjärta att bli varm av kärlek.
Gick förbi, stannade och gick tillbaka till fönstret då jag ville se detta igen innan jag öppnade dörren.
Min prins låg vid dörren och väntade, väntade och väntade.
Hade han legat där kanske bara 5 minuter eller de 5 timmarna jag var faktiskt iväg?
I vilket fall så älskar jag den där lilla håriga boll och så ser det ut som att kärleken är besvarad =)
Lite för trött nu för att komma med några inlägg... Inlägg torka får råda även för min del ibland =)
Imorgon bitti klockan 6 liksom denna morgon väntar en hund promenad med Charlie och Louise så dags att säga godnatt och inta kudden.
Lovar fler ord imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0