BOX PÅ ONYX!

Då var det dags ikväll för att ta mig till Onyx igen efter det man skulle kunna kalla för ett litet längre uppehåll =)
Louise frågade mig om jag ville följa med på boxercise passet vid 1930 och tackade ja.
Nicole har sovit dåligt inatt så pga. min lite sömnlösa natt och min trötthet var jag nära att skicka det där sms:et med orden "kan inte ikväll" men så lät jag bli, då man är så medveten över hur lätt det är att låta sedan ytterligare 2 veckor gå så som när det gäller mycket annat i livet, är det bara att göra det.
Vi var allt duktiga och lite styrka fanns trots allt kvar i mina armar =)
Mina muskler i viloläge fick sig en liten chock denna kväll och jag undrar hur väl de mår imorgon =)
Imorgon klockan 6 väntar en promenad med Louise, Knut och Charlie så bäst att jag lägger mig men måste först läsa några mail. Gör detta dock under täcket i sängen och kanske att jag hinner till inkorgen innan mina ögon hittar mörkret i sömnen och ljuset i drömmarna.
Buonanotte!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Onyx? Där ser man, Borås eller Ulricehamn?

2011-02-07 @ 20:37:01
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Michela

Hej Malin,



Borås för min del. Har dock legat på latsidan under en längre period MEN att jag blir 40 år i november gör att jag skall sätta igång nu och köra kontinuerliga 3 ggr per vecka. Ett minimum för att inte tappa fastheten mer än vad man gör ändå =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0