VAD HÄNDER MED RÄNDER & TRENDER?

Har fått frågan om vad som händer med "Ränder & Trender". Svaret är att butiken med det namnet imorgon stänger och det som öppnar i den lokalen är jag inte riktig säker på och låter därför detta vara osagd.
DET jag dock VET är att en ny butik kommer att öppna i den lokalen där skobutiken DNA låg, på Lilla Brogatan 22.
Butiken som kommer att öppna får förbli fortfarande en liten hemlighet. En liten glimt av vad som kommer att hända där kan man få genom att titta in i fönstren från och med nästa vecka och så kommer en blogg att finnas för läsning från runt den 5/3. Från det datumet skall man kunna följa oss i jobbet kring denna nya butik vars mystik jag behåller ett tag till.
Adressen till den bloggen och till hemsidan på den nya butik kommer att förmedlas ut och då jag skall skriva den bloggen kommer jag att sluta skriva här. För mycket bloggande annars =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0