FRIENDS FOREVER

Dags för lite Onyx efter att ha kört Nicole till skolan.
Lite lite lite löpning, lite rodd och lite armar var vad denna initiala besök innehöll men någonstans måste man börja, eller hur?
Det var ett tag sedan mina knän opererades så nu känns allt bra igen.
Fick lite komplikationer i samband med den så fick verkligen ta det lugnt ... och har så gjort.
Efter jobbet hämtade jag Nicole, Agnes & Holly. Vi sjöng i bilen och alla skrattade =)
När vi kom hem gick vi direkt till City då Nicole hade strikta åsikter om vad vi skulle bjuda på ikväll: kotlett, potatis och sås. Jag fick även restriktionen att bara vistas i köket så att de kunde leka fritt. Har hört dem skratta högt så de har nog haft en riktig rolig eftermiddag tillsammans.
Frends forever...
De vill leka hela kvällen och varför inte? En uppsittarnatt med lek hade inte varit helt fel att ha som barn.
Nu går "mikrofonk-t" och de sjunger och dansar, favoritlåten för tillfället.
Själv skulle jag vilja ha magiska krafter, säga "Abracadabra" för att sedan se min lägenhet städad in i minsta detalj. My wish this evening =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0