OKSENHALLEN

Idag tog vi oss till Oksenhallen, en av mässorna under Fashion week här i Köpenhamn.
Hallen är inte enorm men vi var där mellan 12-18 vilket innebär att det fanns ändå mycket att titta på.
Med stor glädje kan vi konstatera att vi har handlat och då sådant som vi verkligen tror på.
Vi har lyckats få tag idag i ett par märken som andas "att sticka ut", kläder med attityd som är både tuffa och feminina. Vi är nöjda, mycket nöjda och som de mesta kläderna är även detta en "made in Italy".
Som Ann-Louise säger här bredvid mig när hon tittar igenom bilderna på de plaggen som vi har köpt in från just det märket ... kärlek. Ja, vi är helt enkelt kära i en viss stil, den med ödmjuk attityd...
Här kommer några bilder som dock inte visar vilka märken som köptes in idag då detta är fortfarande en liten hemlighet som vi gärna bevarar tills vi öppnar upp vår hemsida i mitten på mars.
Vill dock med några få bilder visa lite från idag.
Amore ...
Hur söta är inte dessa?
Det fanns självklart även lite accessoarer till människans bäste vän...
Runt 18 tog vi oss som de turister vi faktiskt här till The Hard Rock Café för lite mat och ... dryck.
Att man tar en drink händer sällan, så sällan att jag måste fota detta =)
Får erkänna att mina ögon känns så här just nu =)))
Skickade ett sms till M. för att fråga hur natten med Knut hade varit.
Följande svar fick jag:
"Vaknade mitt i natten och hittade inte Knut! Var orolig som f-n, men han låg och sov under bordet. Hahaha!
Inte jätte lätt att hitta honom där"
Borde ha varnat att Knut gillar att sova där ingen kan hitta honom =) och kan tänka mig "paniken" M. upplevde mitt i natten. Han vet dock var han troligtvis finns denna natt dock =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0