KVALITETSTID

Dagen började med att skjutsa Nicole till världens bästa farmor som tog hand om min lilla medan jag jobbade för att sedan hämta henne direkt efteråt.
På vägen hem gjorde vi något som man kanske inte skall göra men vi gjorde det ändå ...
Vi stannade på Burger King och köpte kvällsmat från Mc Drive delen.
Måste erkänna att jag gillade det trots att det händer så sällan.
Som avslutning på detta så hade Nicole med sig hem några tiger muffins som hon hade bakat hos farmor.
De fick bli min dessert =)
Att min mor idag tittade snabbt in i butiken och bland de få meningarna hon uttalade fanns "Du äter väl?" som om jag skulle se undernärd ut fick mig att le.
Hon skulle ha sett mig ikväll =)
Det är så mysigt att ha ändrat en dålig rutin jag hade tidigare.
Innan när vi satt och tittade på teve så satt jag bredvid henne men hade ofta datorn vid mig.
Nu istället så ligger vi bredvid varandra, bara hon och jag och vilken skillnad det är!
Min rekommendation blir därför att de få timmarna man har med sitt barn, lägg fokus på dem när ni väl skall mysa i soffan, gör inget annat. Barn uppfattar skillnaderna mycket starkt, lovar det...
Nu blir jag kramad när vi ligger i soffan och den stunden är så värdefull!
Bara något jag ville dela med mig ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

klokare för var dag.......

2011-02-24 @ 23:17:26
Postat av: Anonym

vad kommer hända med ränder och trender? kommer det bli en ny butik med samma stuk eller kommer det försvinna helt? Borås behöver inredningsbutiker!!

2011-02-25 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0