DAGS FÖR NYA RUTINER?

Som jag tidigare nämnt tittar jag in i några få bloggar även om jag snart skall uppdatera mig med flera mode och inredningsbloggar då jag måste vara up to date ...
När jag dock gått in på de 3 jag följer så håller alla på att träna en massa...
Inte för att jag ej har en egen fri vilja men vissa saker kan vara bra att låta sig påverkas av.
Har därför bestämt att jag skall nu detoxa i 4 veckor!!!
Förra sommaren körde jag 3 veckor utan socker (godis, bullar, latte och dylikt) och kände inte något, ingen abstinens eller små skakningar av att rensa mig lite från min dagliga gift: socker.
Är dock införstådd med att denna vita vara är inte alls bra för kroppen så jag skall testa igen att hålla mig ifrån...
Har därför handlat lite godis för min sista godis kväll i soffan på 4 veckor ... =)
Förutom icke sugar veckor skall jag även hitta tiden för träning för nu behöver jag aktivera mig kroppsligt för att få bort lite tankar och spänningar =)
Så här ser dagens mage ut ... och om 4 veckor plockar jag fram den här bilden igen för en jämförelse.
Skall vi säga starkare konturer och - 3 kilon på 4 veckor?
Inga orimliga krav tycker jag ...

Kommentarer
Postat av: Joel

älska magen! :)

2011-02-13 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0