TVÅ PRESENTER FRÅN ITALIEN

Att jobba i butik innebär verkligen en helomställning då jag slutar runt 18.30 den veckan jag inte har lillan.
När vår nyhet öppnar i slutet på mars lär det bli arbetspass som kommer att börja tidigt och sluta sent den veckan jag inte har Nicole och den veckan hon bor hemma så kommer det att bli en puzzel där vi arbetande mammor kommer att hjälpas åt. Det är i dessa lägen som det självklart hade varit enklare om man hade varit 2 eller om man hade haft närvarande föräldrar som hade kunnat hjälpa med logistiken som denna start kommer att kräva och en start som de erfarna säger kommer att vara i ca 3 år.
Har förmånen att ha bra vänner och min uppskattning finns till er alla, ni vet att jag verkligen menar det...
Well, har tankarna med mig om vad som krävs även om jag självklart kommer att säkert få en chock över hur det verkligen kommer att vara...
Å andra sidan kommer adrenalinet att pumpa och allt som komma skall kommer att innebära prövningar som kommer att kräva hela mig...
Idag kom ett paket med posten och där fanns två presenter, ett par stövlar och ett par boxarskor (med tanke på min boxning igår =). Tror dock ej att Sylvester Stallone tränade i Gucci eller Laboutin =)
Det intressanta med gåvor är att man kan få något som man själv aldrig hade valt om man hade fritt fått välja i samma butik.
Lite roligt ändå ... Kan leka att vara den donnan jag inte är... men ibland är det roligt att ha på sig sådant s om inte känns typiskt en själv. Testar man inte att ta på sig något "främmande" kan man inte förändra sin stil och detta hade inneburit att jag fortfarande hade gått runt i flanell skjortor dag efter dag då jag som 12 åring trodde att jag kunde ta mig igenom livet i just flanell =)
Hade lite fel som ni märkte...
Tror att dessa snygga och kvinnliga stövlar får ej följa med till modemässan i Köpenhamn.
De hade nog krävt för mycket av mina fötter, ben och rygg då mässor är kända för att vara lite jobbiga i det avseende.
Dessa under är nog dock bekväma så de packar jag istället ner.
Tackar för dessa fantastiska presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0