SNART BELLA CENTER

Vaknade vid 7 och ser fram emot denna sista dag här i Köpenhamn. Idag väntar den fjärde och sista mässhall som heter Bella Center där vi skall besöka åtminstone 2 leverantörer som vi skall med stor sannolikhet göra en beställning hos.
Det är givande att gå runt bland alla montrar, man ser mycket vackert men man ser också mycket som ögat har hunnit glömma direkt efteråt. Vad ögat minns är nog de plaggen som har DET och visst har just DET hittats i några märken som man kanske har sett i några bloggar men som inte är de kända varumärken som man själv förknippar med "vad man skall ha" av de märken har vi inte ens sett på människorna som går här. Stilen som jag tidigare nämnt är en helt annan och den gillar jag skarpt.
Tror att vi är redo för lite valmöjligheter då det är genom att kunna välja som man lättare kan hitta sin personliga stil.
Borås som stad har konstigt nog få butiker för tjejer/kvinnor vilket kan förvåna då staden förknippas starkt med mode och trender.
Snart vaknar troligtvis även min väninna så att vi kan starta med lite frukost. Mycket god yoghurt här i Danmark måste jag tillägga =)... Sedan blir det utcheckning från detta "anrika" hotell =) och ta Latte till Bella Center med hjälp av Tom Toms White Pearl GPS =)
Hoppas ni får en underbar lördag!
Själva är vi nog inte hemma i Borås förrän vid midnatt inatt så ... Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0