MICHELA eller MICHELIN?

Nicole och Agnes leker, jag "spanar" runt bland olika sidor =) och så känner jag mig som en Michelin gubbe.
Igår frossade jag som aldrig förr, tyckte nästan att jag var lite pinsam men maten var sååååå god och när vi låg i soffan Nicole och jag så kunde vi inte annat än att mysäta.
Så onödigt!!! =)
Vi har ätit lunch hos mamma och där var det en nyttig soppa som väntade, en soppa gjord på en massa hälsosamma grönsaker.
Mamma är till skillnad från sin dotter nyttig gällande kost ...
Efter att ha varit där ett par timmar rastade vi Knut på Annelundsparken.
Soligt och kallt!
Nu skall flickorna fortsätta att leka och jag får nu gå och kolla om jag har något att bjuda på ... =)
Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0