LOGGOR MED DET LILLA EXTRA ...

Idag har det handlat om att få fram loggorna till de märken som vi kommer att sälja och redan vid loggan finns en känsla då även en enkel detalj som det tycker vi är viktigt.
Jag jämför detta med de som lägger ut en annons på en kontaktsida och sedan skriver i sin profil
"vill du veta något fråga".
What? Nu har jag ingen sådan sida själv men har sett hur det är.
Om man inte kan visa att man lägger ner lite tid & möda på att skriva något om sig själv så visar man ett sämre (i mitt tycke) egenskap hos sig själv: icke engagemang.
Oavsett om det gäller en profilbeskrivning eller en logga så är det viktigt att visa att man vill, att man har en tänk, att man engagerar sig för något man tror på, för att nå det målet man önskar oavsett om målet är ökad försäljning eller en ny partner.
Engagemang är något man sällan skadar nu för tiden.
Sällan människor ger 100% av sin kapacitet oavsett om det gäller träning, jobb, hobby.
Vad är det som egentligen driver en engagerad människa i den mån att man orkar, står ut och tar av den sista energin man har inom sig?
När det gäller fysiken så vet jag att Anetth sa att "skulle det gälla din dotter skulle du orka ännu mer" och ... jag gjorde det.
Det som är då är dock att vid träning är man bara där, man är i nuet.
När det gäller jobb och annat så är man överallt i tankarna då man tänker på det som komma skall samtidigt som det som är.
Hjärnan är en otrolig mekanism, fascineras konstant över förmågan till att få oss att överleva och leva...
Men åter till mina kära loggor, en av punkterna på min agenda.
Gillar historierna bakom märken, den mänskliga touchen som de står för och genom dem vet vi att det finns en tänk, att människorna bakom märket har engagerat sig och givit det där lilla extra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0