LITE SKÖN SÖMN

Det händer inte ofta men imorse skulle jag träffa Louise & Petter för en morgonpromenad redan vid 6 och vaknade 6.55. Somnade igår med fortfarande gympa kläderna på och utan att ha satt på mobilen på väckning.
Vid 23 måste jag ha "somnat" på direkten, otroligt!
Min kropp behövde dock detta. Efter ett par dagar som inte känts bra alls i kropp och själ och efter för lite sömn så fick den nog redan en chock över att jag matade den med lite nyttiga saker som proteiner istället för socker och när jag väl satte mig i sängen så tänkte den att nu skall jag allt se till att få lite vila...
Av denna anledningen har jag hoppat över det inlägg jag skulle ha skrivit igår ...
Den får komma senare idag helt enkelt =)
Nu skall jag ta en dusch och gå på möte!
Buona giornata!!!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

jag försöker också vara lite nyttig :P inte äta så mkt socker... andra dagen och det har gått bra ;D

2011-02-15 @ 16:24:58
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: PAUSE

Det låter jätte bra!! Jag skall dock från att äta godis varje dag ha en ÄTAR dag då jag får äta vad jag vill ;)

2011-02-15 @ 19:25:22
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0