FREDAG

Nu skall jag snart ner till Ränder & Trender för att skriva priser, städa och ställa ut.
Igår grejades i butiken så att nu ser det riktigt fint ut jämfört med tidigare på dagen.
Vi grejade lite igår kväll och förstår inte Ann-Louise förmåga att bara få det att så snabbt faktiskt se snyggt ut trots förutsättningarna.
Lite som en fe som viftar på sin lilla stav och Ooooops händer det grejer =)
Well, vet inte om jag kommer ihåg allt men försökte registrera den informationen som gavs mig...
Är ju trots allt nybörjare i inredningsbranschen ...
Idag kommer det inga fler inlägg från mig.
Nicole kommer vid 13-14 tiden och skall ägna min lilla all min uppmärksamhet.
Inga datorer eller andra störningsmoment.
Knut, hon och jag och så mys ...
Grunden finns där och ibland behöver man inte krångla till det.
Njut av en mysig fredag med vänner, kollegor, familj eller bara genom att ha en skön fredag mer er själva som enda sällskap för det är inte bara det.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0