FAVORITSAKER

Den redan bestämda rubriken som idag stod på "listan" är just "favoritsaker" och en sådan enkel rubrik borde vara enkel att skriva något om men när det gäller just "saker" kommer jag på att det inte finns många sådana som jag känner är så viktiga för mitt välbefinnande.
De enda är kort & dagböcker.
Detta givna svar delar jag nog med många andra då vid undersökningar visar sig just att det är "minnen" som man vill få med sig ut från exempelvis ett brinnande hus när människor och djur har räddats.
Datorn kanske då även den innehåller kort & ord som har sparats.
Detta får mig då att tänka att även om man ibland är materialist så vet och känner man att det materiella är faktiskt bara materiella ting och de kan man faktiskt leva utan då minnesbanken har man alltid med sig.
Den datorn som man har med sig i sitt huvudet är trots allt den viktigaste ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0