EXTRA TILLÄGG

Skrattade så att tårarna rann nere vid receptionen =), MEN tar det from the beginning...
Efter att ha jobbat en stund åkte vi med Latte till Köpenhamn runt 14.30 tiden. Fick idag den stora äran att köra oss med tanke på att min vän och kollega var lite trött ... och jag med mina 3 timmars sömn var nog inte den mest pålitligaste driver men vi är framme.
Vi började med att besöka en leverantör och WOW vilka skor/stövlar vi har köpt in !!!
Informationen om några märken och om vad som komma skall får ni runt mitten på mars... OM ni är nyfikna =)
Vi stannade där i cirka 2 timmar för att sedan komma till hotellet som en annan leverantör hade rekommenderat  då den ligger i närheten av mässan som vi skall besöka under dessa 2-3 dagar.
Får dock erkänna att hotellet är varken vintage eller industriell =), men ett betong hotell från tidig 70 tal ...
När vi skulle checka in ställde receptionisten oss följande fråga:
"Önskar ni ett annat rum för ett extra tillägg på 100 danska kronor per natt?"
Ann-Louise frågade "Vad är det för rum vi har nu?"
Receptionisten "Ni har två sängar och plats i slutet på sängen men inte vid sidorna".
DÅ brast jag i skratt då jag såg bilden på oss som var tvugna att hoppa till sängen för att sova =)))
Att min och Ann-Louise blickar och frågande miner möttes gjorde inte saken bättre =)
Ann-Louise "Vi tar gärna rummet med tillägget så att vi kan gå på sidorna av sängen"
Här på detta hotell är visst inte vissa ben frågor självklara... =)
Knut är hemma med M. som passar honom i mitt hem. M. skall alltså bo hemma hos mig tills jag kommer hem på söndag. Skönt för Knut att få vara hemma då han blir lite orolig av förflyttningar.
Följande instruktioner väntade på M.
Hoppas att de har det skönt och får sköna gemensamma dagar!
Tack för hjälpen M. och krama min lilla prins från mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0