EN TYP & ETT TIPS =)

Förutom att spendera dagen på mässan, räkna budget och göra små kalkyler så har vi ändå hunnit med några vanliga samtal, sådana som kan handla om lite av allt och då även om andra könet, ni vet de som intresserar oss ibland när vi har läst färdigt boken eller sett alla avsnitt av någon mysig serie =)
Många har nog en typ av kille/tjej som de ofta faller för, medan jag själv tycker nog att man inte kan se någon gemensam nämnare mellan de killar/män som har fascinerat/attraherat mig under åren, kanske därför att de har varit alldeles för ...
När vi stod dock i kö för att köpa oss en färskpressad juice tittade jag dock på killen som stod bakom disken och tänkte "Söt ... " Delade detta med Ann-Louise som sa "Och du säger att du inte har en typ?"
Vill här påpeka att hon påstår att min typ är en blandning mellan brat och surfkille och hon tyckte att killen 10 meter ifrån oss var den typiske surfkillen som jag gillar och som hon beskriver med orden "skön stil, 3 dagars stubb, lite längre hår som bara ser helt okammat ut och casual"
dvs. motsatsen till en brat som använder kanske en hel tub gelé för att håret skall fixeras i minsta hårstrån =) och som väljer sina kläder mer efter färg och märke än annat.
Slutsatsen blir att jag gillar 2 typer som står i direkt motsats till varandra vilket än en gång bevisar att jag är en motsatsmänniska =)
Här är dock killen bakom disken med smutsiga kläder och lite längre hår som göms under en skön mössa och en skäggstubb som nog har mer än 3 dagar på nacken ... =)
Ann-Louise läste precis upp ett mail som hon fick av en man. Om denna man tror sig ha någon potentiell chans att få träffa henne efter följande mail så borde han nog söka hjälp med skrivandet då han måste verkligen vara helt ute och segla i sina raggningsrepliker.
Här kommer orden i mailen som denna man har ikväll skickat till Ann-Louise:
"Hej,
Hur mås det med en gammal höna som du en dag som denna?
är du händig av dej? Snickra, måla mm
mvh tomten"
(anonym, 46 år, utan bild)
I wonder why =)
Tips till er killar:
Aldrig få för er att kalla en kvinna för "en gammal höna", kalla er själva för "tomte" om ni nu inte tänker komma med en massa paket =) eller ställa som andra fråga hur händig man är.
Läs mailet och tänk: så skall jag aldrig skriva till någon =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ett skönt kvällskratt.Själv är jag varken 46 eller intresserad av din kompis o ej heller ser jag ut som varken en surfare eller brat,men önskar söta fröken en god natt ändå.

2011-02-03 @ 23:33:59
Postat av: NN

glömde nämna att söt är jag ju o en glad charmig rackare........och anonym skulle jag aldrig kunna vara.glömmer dock NN ibland men det är bara att tänka in om det saknas avsändare ....Skall bli spännande i mars....Det är ju rätt snart.Nu får man väl gå ner till Sandgärdsgatan o skrämma bort den manlige hundvakten så han aldrig vågar sig tillbaks.E inte svartis av mig men känner att det hedersuppdraget borde jag haft. ja ja jag har ju faktiskt inte erbjudit mig så det är ju inte så konstigt kanske .men jag älskar hundar o Knut ser så himla skön ut.Tjing!

2011-02-03 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0