EN SOLIG SÖNDAG!

SOL !!!
Äntligen Äntligen & åter Äntligen !!!
Började denna söndag med en frukost med Lizzan. Vi trodde att den skulle ätas på Viskan men vi var för morgonpigga då de öppnar kl. 10 och inte 9.30 som vi hade hoppats på.
Orion  öppnar dock alltid 630 så där satte vi oss för en massa prat.
Ytterligare en väninna med öppet sinne, TACK !!!!!!
Är verkligen så glad för mina vänner och även om jag inte träffar alla så ofta, är dålig att höra av mig osv. så får jag aldrig några dömande ord för detta. Tacksamheten finns alltid där för den gemensamma tiden när den väl inträffar och även när man erkänner vissa saker så finns alltid en väns hand där.
Efter våra närmare 2 timmar på Orion hämtade vi Knut och följde Lizette hem. En perfekt liten promenad i solen!
Otroligt vackert!
Snart är kl. 13 och ett möte väntar. Siffror står på tapeten =) och sedan blir det hämtning av möbler.
Efter det blir det städning, när solen tittar in så ser man helt plötsligt att det behövs ... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0