AGELOC DEMO

Nu är jag hemkommen från en AgeLoc Demo som Michelle har hållit för några vänner denna kväll.
Michelle har precis flyttat in i en ny lägenhet
i centrum och där bjöds vi på frallor, hembakade muffins och lite godis.
Nicole gjorde sin egen frall - variant =)
Efter att Jonas, som i vanliga fall jobbar inom musikbranschen och som nu skall introducera detta amerikanska apparat på den svenska marknaden, hade pratat lite fakta om hur den fungerar så var det dags för att vara försökskaninen.
Fick halva mitt ansikte behandlad med noggrannhet och tycker att själva "grejen" att behandla endast ena halvan för att verkligen visa om det blir en skillnad och hur stor skillnaden är tyder på ett professionellt tänkande.
Om en skillnad finns blir det rätt så synligt.
Nu lägger jag ut 3 kort på mig själv så att ni verkligen kan se om ni tycker att en skillnad är synlig.
Så här såg jag ut för 5 minuter sedan...
Det är min vänstra ansiktshalva som har behandlats, dvs. när ni tittar på korten det ni ser på höger sida.
Men precis efter att ha gjort behandlingen så såg det ut som följande på det "dåliga" kortet jag tog på Michelles toalett när jag skulle gå och torka av mig den gelén som används.
På detta kortet syns en markant skillnad som ni troligtvis ser själva.
Att påpeka är att på alla dessa 3 korten är jag helt osminkad.
Så, vad tycker ni?
Informativt kan jag bara nämna att det handlar inte om någon botox eller dylikt.
Det är en gelé som arbetar tillsammans med en liten maskin som dras över ansiktet...
Frågor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vacker hur det än är med alla olika behandlingar ,klädstilar eller hit o dit..........

2011-02-11 @ 16:26:56
Postat av: Hannah

Hej!

Det här lilla strykjärnet har jag använt i lite mer än ett halvår - och det är verkligen suveränt. Är också återförsäljare av dessa produkter som jag inte kan uttala mig jättemkt. om, då jag föredrar att äta "naturligt" - ej piller. Men AgeLocen är suverän!!

Kram Hannah

2011-02-11 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0