EN GEMENSAM EFTERMIDDAG

Idag när jag hämtade lillan så hade jag tre tjejer som föjde med hem. Agnes & Holly frågade om jag har bokat tid för att tatuera deras namn på andra armen då Nicole finns redan.
As a big family som vi säger =)
Mössorna de har på sig hade de gjort på slöjden just idag. Fina!
I skolan hade de bakat var sin krans som jag fick smaka till kaffet.... Mums!
Tände min naturliga brasa och barnen skrattade =) Vi fikade och sedan har de lekt och skrattat hela eftermiddag. Det jag skulle kalla en lyckad eftermiddag med sina vänner!
Underbart!
Agnes har nu gått hem medan Nicole & Holly uppträder och går modevisningar =)
8 år är de redan... Ja, redan ...
Härligt att se dem leka och underbart att se det där äkta leendet som inte kan köpas för alla pengarna i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0