IPHONE 4

Idag har det varit en händelserik dag med en massa möten av alla dess slag och nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp och så är det inget paket som kan rymmas under en Julgran... =)
Min mobil abonemang går snart ut och nu kunde jag förlänga det och utan någon extra kostnad få den nya Iphone 4.
Självklart gjorde jag det då utan extra kostnad och ny pryl i ett och samma är musik för öronen =)
Nu kan man därför ringa på mitt gamla nummer då jag har börjat använda den här nya mobilen!!! Måste bara lära mig alla funktioner, något jag inte ens har jobb på min arbetsmobil =)
Skall man våga sluta med den gamla hederliga almanackan för att förlita sig helt på denna telefon med allt som den klarar av att göra?
Ett stort steg att ta för en person som gillar papper & penna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0